Sådan returnerer du en vare købt Online på haus-frau.dk

Var det alligevel ikke helt sagen, de lækre sager, du ellers fik shoppet hjem fra vores fine nye webshop, så har du almindeligvis 14 dages returret fra modtagelsen af dit køb.
  • Pak returforsendelsen forsvarligt ind og returnér den ubrugte vare i samme stand, som du modtog den, herunder med alle originale mærkninger fra butikken intakte og siddende i varen. Dette sikrer også dig som kunde, så du altid selv modtager en ubrugt vare, hvilket er i alles interesse. 
  • Ønsker du at ombytte varen til en anden, kontakt os da venligst på mail: kundeservice@haus-frau.dk eller på Kundeservice tlf. (vi sidder ved klar tlf. i tidsrummet 11-17,30), tlf. +45 8685 6567 (Silkeborg). Vi vil hjertens gerne hjælpe!
  • Du kan naturligvis altid komme forbi en af vore 3 fysiske butikker i enten Silkeborg, Lønstrup eller Aarhus for returnering af dit online køb.

  • OBS! Returpolitik Online og i butik er forskellig - i butikkerne har vi mulighed for at vejlede og hjælpe, du kan prøve, føle og mærke. Dette er af gode grunde ikke muligt Online, hvorfor reglerne er anderledes. Varer købt i butik kan ombyttes til anden vare - alternativt til Tilgodeseddel.

  • Det er købers eget ansvar og omkostning at returnere en vare, men det står dig frit for, om du selv tilkøber en løsning eller om du ønsker at benytte dig af vores: På vores Returportal kan du tilkøbe RETURLABEL til forsikret forsendelse med Track & Trace info til 49,00 DKK. I Returportalen angiver du din mail + ordrenummer og følger anvisningen: https://return.shipmondo.com/haus-frau 

Vær OBS på, at vi desværre ikke har ressourcer til at afhente forsendelser i Pakkebokse eller andre udleveringssteder. Ligeledes kan vi ikke modtage forsendelser udenfor vores åbningstid, hvorfor en DAO forsendelse ikke kan anbefales. I sådanne tilfælde må det forventes, at pakken ryger retur til afsender, hvorefter den må sendes påny. Alle udlæg i sådanne situationer pålægges afsender. Varer, der returneres pr. efterkrav eller sendes uden porto, nægtes modtaget af HAUSFRAU. Ligeledes opkræver vi 100,-kr. om du afviser at modtage pakken, da vi hos vores transportudbyder skal betale for denne ulejlighed.  

BEMÆRK! Du kan miste dit købsbeløb, helt eller delvist. Dette kan indtræffe, hvis varens værdi er forringet, fordi du reelt har taget varen i brug, hvis mærkat ell. label mangler, eller er aftaget enten helt eller delvist. Er varen  beskadiget i din varetægt, eller har du håndteret varen på anden uhensigtsmæssig måde end nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion, så er det ligeledes en forringelse af varens værdi, og ny værdi for videresalg må påregnes.  

Returnering sendes til:

HAUSFRAU
Østergade 7
8600 Silkeborg

Håndtering af din retur fremmes, hvis fyldestgørende relevante informationer følger pakken – eksempelvis fremsendt kopi af faktura, kopi af evt. forudgående korrespondance m.v.

Når varen er modtaget retur hos os, tjekket og godkendt, refunderes købsprisen til din konto. Beløbet tilbagebetales til din konto inden der er gået 14 dage fra modtagelsen af varen, vi bestræber os dog på at tilbagebetale pengene hurtigere. Vi gennemfører altid tilbagebetaling til samme kort, som er blevet benyttet ved oprindelig transmission.